Bucuresti

Anunt Diamant Brol Medical Center

Brol Medical Center este o clinica privata situata in centrul orasului Timisoara avand o experienta de aproape 21 de ani in chirurgia estetica. Incepand din anul 2009 clinica isi desfasoara activitatea intr-un spital ultramodern.
https://www.brol.ro

Winmentor Enterprise - pentru a eficientiza la maxim afacerea

Winmentor Enterprise - pentru a eficientiza la maxim afacerea

Detalii stire

Social links
Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 1 an si 3 luni
Vizualizari
252

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Gandindu-ne la automatizarea stocurilor din zilele noastre si la modul in care tehnologia se intrece pe sine, nu putem sa nu ne intrebam cum controlau in trecut managerii stocurile pentru a nu iesi in pierdere si a eficientiza mersul companiei. Evident, activitati precum preluarea de marfa, vanzarea sau inventarul erau facute manual, lucru care lua o gramada de timp si ducea la destul de multe greseli umane,deoarece, asa cum stim, exista si vorba, „doar cine nu munceste, nu greseste”. In functie de cat de mare era afacerea, inventarul putea dura pana la o saptamana, implicand foarte multe persoane, unele companii, chiar inchizand pe perioada inventarului.

Deci, va puteti inchipui ce insemna un astfel de inventar pe vremuri? Cat timp si ineficienta? Pierderi?


In zilele noastre insa, sistemele de gestiune stocuri sunt automatizate si extrem de performante, managerii avnd posibilitatea de a vizualiza stocurile in timp real si putand emite rapoarte complexe pe baza carora sa ia decizii informate, care evident, aduc profit. Este vital ca o afacere sa functioneze dupa procese fluide, logice si corecte pentru a face profit. Este vital ca inventarul sa fie atent tinut sub control, pentru a avea control total al cheltuielilor.

Beneficiile unui sistem WinMentor Enterprise sunt:

  • Maximizarea satisfactiei clientilor;
  • Maximizarea profitului net;
  • Maximizarea cotei de piaţa a organizatiei;
  • Reducerea timpului şi costurilor operationale.

Programul de gestiune al stocurilor pus la dispozitia dumneavoastra de catre compania Scribsoftware, promite sa maximizeze eficient si lamaxim timpul si afacerea dumneavoastra printre principalele beneficii enumeram: reducerea capitalului blocat in stocuri, reducerea costurilor operationale si cresterea vanzarilor, eliminarea totala a erorilor umane, cresterea vitezei de lucru si consiliere permanenta din partea echipei noastre pe tot parcursul implementarii si chiar si dupa implementare.

Modulul ERP pentru gestiune este foarte usor de folosit, permitand tinerea evidentei mai multor gestiuni in cadrul aceleiasi companii. O asemenea solutie are rolul de a facilita centralizarea automata a stocurilor de la punctele de lucru, de a codifica manual cu generarea codului, chiar si a codurilor de bare interne pentru cititoarele de coduri de bare, dar si de a structura produsele si serviciile dupa grupe si subgrupe de marfuri.

Softul de gestiune asigura nu numai evaluarea stocurilor prin doua unitati de masura simultan, ci are si rolul de a stoca informatii despre loturi, serii de produse, data de expirare, data de intrare si alte proprietati. Nu in ultimul rand, programul permite crearea de noi rapoarte, analiza detaliata a costurilor cu marfa, dar si generarea de noi documente de reglare de stoc, atat din punct de vedere cantitativ, cat si valoric.

In continuare, vom prezenta cele mai importante avantaje ale integrarii unei solutii WinMentor Enterprise, o solutie ERP, in procesul de gestiune a stocurilor.

1. Planificarea ordinelor de reaprovizionare

O solutie WinMentyor Enterprise ajuta compania ta sa sistematizeze reaprovizionarea, oferind informatii cu privire la produsele disponibile si la rata de cumparare a acestora. Ea iti permite sa organizezi procesele de acest tip, asigurandu-te astfel ca fiecare ordin de produs este realizat la timp, in cantitatea optima. Astfel, un articol poate fi comandat doar atunci cand exista o cerere exacta pentru acesta, in timp ce achizitia altuia se poate face in momentul in care el se afla la reducere sau poate fi procurat mai usor. Obiectivul final este incheierea unui numar limitat de tranzactii care sa satisfaca complet cererea intr-o perioada predeterminata. Atingerea acestuia duce la un control strict al cash flow-ului, crescand acuratetea proceselor de inventariere.

2. Detectarea stocurilor de surplus

Un sistem WinMentor Enterprise permite detectarea rapida a surplusului de stoc, fie ca el este cauzat de o scadere a cererii, fie ca acesta reprezinta consecinta unei incercari esuate de aprovizionare cu produse aflate la un cost redus. Semnalizarea din timp a problemei deschide optiunile de solutionare a acesteia. Un raspuns prompt iti permite sa alegi intre returnarea produselor, desfasurarea unor campanii pentru comercializarea rapida a acestora si multe altele. Exista astfel mai multe optiuni atunci cand surplusul este rapid identificat si reactia este imediata.

3. Urmarirea stocurilor din toate departamentele

Pentru a-ti mentine relevanta in piata, ai nevoie de o vizibilitate totala a stocurilor de-a lungul fiecarui departament si locatie a organizatiei, mai ales in cazul in care aceasta detine mai multe puncte de lucru.
In prezent, consumatorii pretind un serviciu rapid, iar lipsa indeplinirii la timp a comenzilor si a cererilor ii determina pe acestia sa apeleze la un alt furnizor. Un sistem ERP contribuie la evitarea acestei situatii, oferind acces nelimitat la o baza de date centralizata. Mai mult decat atat, aceasta este actualizata in timp real, oferind o imagine exacta asupra ordinelor care pot fi indeplinite si a timpului de livrare in care ele pot fi realizate.

4. Reducerea costurilor

Un software ERP ajuta o organizatie sa evite confruntarea cu situatii precum surplusul sau lipsa stocului, contribuie la o mai buna administrare a inventarului, creste acuratetea predictiilor si permite setarea unor campanii de preturi pe baza datelor concrete. Mai mult decat atat, business-urile pot identifica si pune in balanta produsele care pot fi vandute prin comenzi speciale sau de tip drop-ship cu cele care sunt tinute in depozite, integrand informatiile cu privire la rata de cumparare a produsului. Cunoscand cu exactitate cat stoc trebuie pastrat intr-un anumit timp, companiile pot gestiona eficient spatiile de depozitare.

Caracteristicile unui sistem de gestiune in sistem ERP:

  • Gestioneaza stocurile in mod flexibil la nivel de: Gestiune, Depozit, locatie de stocare (subdiviziune a depozitului), numarul de depozite;
  • Permite definirea de unitaţi de masura multiple cat şi conversia automata intre diversele unitaţi de masura pentru a acoperi toate problemele legate de achiziţie, recepţie, stocare, vanzare;
  • Asigura gestionarea completa a obiectelor de inventar;
  • Permite calculul costului stocului in orice metoda, in paralel (FIFO, LIFO), precum şi in orice valuta;
  • Asigura acurateţea datelor prin utilizarea unei serii de reguli de validare ce asigura integritatea acestora. Totodata, realizeaza o serie de analize care permit identificarea şi corectarea imediata a problemelor in vederea asigurarii consistenţei;
  • Beneficiaza de un grad ridicat de configurabilitate – sistem de rezervari, formula pentru disponibil, stocuri virtuale şi chiar reale cu valori negative;
  • Permite generarea automata a documentelor pe baza datelor din unul sau mai multe documente existente;
  • Asigura trasabilitatea stocurilor prin urmarirea unor cantitaţi pe tot parcursul lor in companie, de la intrare şi pana la ieşire;
  • Contine un set de complet de rapoarte dintre care amintim: stoc la data (valoric sau cantitativ), fisa de magazine, rezervari pe articole, evolutia stocului pe articole, viteza de rotatie a stocului, articole sub stocul de siguranta sau lipsa stoc, raport de vechime stoc pe articole, raport de trasabilitate stoc etc.

In cazul in care citind acest articol ati inteles ca aveti nevoie sa aflati mai multe detalii sau sa aduceti in discutie necesitatea unui sistem gestiune stocuri, echipa Scribsoftware va asteapta sa discute impreuna cu dumneavoastra despre aceste aspecte si sa gasim impreuna cea mai eficienta si performanta solutie pentru compania pe care o manageriati spre un viitor de succes. Stabiti o intalnire cu ei, fie telefonic: 0729905555, fie completand formularul de contact direct de pe scribsoftware.ro, si alegeti sa maximizati afacerea!

Autor

  • 0Partener de afaceri

  • EM Inbound - agentie de marketing online cu focus pe SEO. Oferim companiilor posibilitatea de a-si creste vizibilitatea in mediul online prin creare de continut unic, creare de continut si campanii pe Social Media, promovare prin campaniile de Google Ads si optimizare SEO.
  • Bucuresti
  • 0770470210

Anunt Diamant Produse Curatenie

Produse Curatenie Bucuresti - firma PFS Cleaning comercializeaza produse de curatenie in Bucuresti pentru casa, birou si masina (solutii de spalat parchetul, solutii de spalat gresia, solutii de spalat faianta, solutii pentru plastic, solutii pentru masina).
https://produsecuratat.ro